V mreži servisnih točk PLINeks vgrajujemo in servisiramo poleg lastnega profesionalnega avtoplinskega sistema Plineks Pro, ki je zaščiten s patenti, še avtoplinske sisteme različnih proizvajalcev (Landi Renzo, Zavoli, Emer, Omvl, Tartarini, Prince, E-Gas, Romano, KME, BRC, Mimgas, Stargas, Ac, AGC, …) Strankam vedno priporočamo vgradnjo enega izmed vrhunskih sistemov, ki je za posamezen avto najbolj primeren. Le ti so v celoti prenosljivi v drugo vozilo, vbrizg goriva pa imajo v realnem času. Garancijska doba vrhunskih avtoplinskih sistemov je osem let brez omejitve kilometrov (garancija na delo pa je pri vsakem tipu avtoplinskega sistema minimalno 7 let). Nudimo tudi možnost brezplačnega nadomestnega vozila v času vgradnje avtoplinskega sistema v Vaše vozilo.

Podjetje PLINeks d.o.o. je edino podjetje iz področja avtoplinskih sistemov v Sloveniji, ki ga odlikuje certifikat kakovosti:

slovenska-kakovost1-150x150 sq

Predelava avtomobila srednjega razreda stane 720-1.900 evrov, odvisno od kakovosti sistema, ki ga stranka želi, kar pa pomeni, da se vozniku, ki naredi 20.000 km na leto, ta investicija povrne prej kot v enem letu (an essay on bermuda triangle pri predelavi svojega vozila glede na prevožene kilometre). Predelava na plin je s tehničnega vidika razmeroma preprosta in ne zahteva nobene mehanske predelave na motorju.

Predelavo vozila na plin lahko naredi le pooblaščena oseba, katera uspešno opravi šolanje pri nas. Ta preveri celotno delovanje sistema in izda certifikat o ustreznosti sistema. Najpogosteje in najenostavneje se predeluje vozila z bencinskim motorjem, ki za pogon uporabljajo neosvinčeni bencin. Manj pogoste in bolj kompleksne so predelave na dizelskih motorjih na način, pri katerih je treba poleg v nadaljevanju naštetih predelav zmanjšati še kompresijsko razmerje in dodati vžigalni sistem s svečico. Teh predelav pri nas serijsko ne delamo, vendar pa so v zadnjem času pri nas vedno bolj pogoste predelave dizelskih agregatov na način, da pri delovanju motor uporablja plinsko olje in avtoplin naenkrat. Tako dvignemo moč motorja, povečamo delež izgorjenega plinskega olja in zagotovimo prihranek med 5 in 20% (delež je odvisen od tipa motorja).

Predelava na bencinskem motorju zajema:

  • dodatni jekleni rezervoar z večnamenskim ventilom za shranjevanje plina (tekoča faza), ki je nameščen v prtljažnem prostoru (lahko izbiramo med valjastim – cilindričnim rezervoarjem, ki zaseda del prtljažnega prostora, ter toroidno izvedbo rezervoarja, ki ga namestimo v prostor, namenjen rezervnemu kolesu),

IMG_5062-1024x768IMG_5063-1024x7681

  • polnilni ventil, ki se ga najpogosteje namesti na spodnji del zadnjega odbijača ali v primer, da je za vratci, ki pokrivajo priključek za polnjenje z bencinom dovolj prostora, lahko tudi na tem mestu,
  • dovodne plinske cevi, ki povezujejo rezervoar prek električnega varnostnega ventila z motornim prostorom, v katerem je nameščen uparjalnik (ogrevan s hladilno tekočino), ki utekočinjen plin uparja v plinasto stanje in nadzoruje pretok plina,
  • filter na dveh mestih,
  • stikalo za preklop s kontrolno ploščo in kazalom nivoja plina, ki je nameščen v notranjosti vozila,
  • računalnik za optimalno doziranje plina, kar zmanjšuje porabo in povečuje zmogljivost vozila.

Po predelavi obstaja možnost izbire med dvema gorivoma, saj je ohranjena avtonomija pogonskih goriv. Vžig motorja priporočamo zaradi optimalnega delovanja bencinske črpalke na bencin, potem pa je preklop na plin samodejen. Ko ugasnemo motor, se samodejno zapre varnostni ventil plina in motor je spet pripravljen na pogon z bencinom. Za preklop na plin vozila ni treba ustavljati. Poleg tega avtoplin ni strupen in tudi ni težav z onesnaženjem podtalnice v primeru razlitja.

Navodila, servisne intervale in garancijo dobite v servisni knjižici ob prevzemu vozila, po zaključeni vgradnji.

Strokovno vgrajen avtoplinski sistem je varnejši od bencinskega sistema, ki je v vsakem avtomobilu. Da bi razbili stereotip straha pred plinom v avtomobilu, je mednarodno avtomobilistično združenje ADAC napravilo teste varnosti avtoplinskih sistemov, ki si jih lahko ogledate s klikom na povezavo.

Test varnosti avtoplinskega sistema smo naredili tudi v sklopu Raziskovalne skupine PLINEKS. Rezultate testa si lahko ogledate tukaj.

Za vozila iz slovenskega voznega parka pride najbolj v upoštev večtočkovni sistem. Naprava ima vbrizg avtoplina v motor na vsakem valju posebej. To je sistem z najnovejšo tehnologijo. Karakteristika vožnje in ostale lastnosti pri tem sistemu se ne razlikujejo od same vožnje na bencin. Sedaj je na tržišču najnovejša različica sistema, katerega tudi serijsko vgrajujemo. Uporabljamo več različnih sistemov za hlajenje in mazanje sesalnih in izpušnih ventilov.

Da si boste lažje predstavljali delovanje aditiva, smo za Vas pripravili predstavitveni video:

* Pri vgradnji vseh sistemov stranki pomagamo urediti tudi homolologacijo.


Nasvet bodočim uporabnikom pri odločitvi za predelavo avtomobila na plin

Izberite pooblaščenega vgrajevalca